როგორ გავხდეთ ოპტიმისტი: 8 ნაბიჯი

Loading...
  1. უპირველეს ყოვლისა, ისუნთქეთ! შეიძლება ეს სასაცილოდ გეჩვენებათ, მაგრამ, როგორც მეცნიერები ამტკიცებენ, სუნთქვაზე ფოკუსირება ოპტიმიზმის წყაროა.
    ფიქრებით ტვინის გადაღლამდე შეეცადეთ ღრმად ისუნთქოთ და ყურადღება ამ სუნთქვაზე გადაიტანოთ. იმის შეგრძნება თუ როგორ შედის და მოძრაობს ჰაერი სხეულში, დაგამშვიდებთ და პოზიტიურ განწყობას შეგიქმნით.
  2. მოუსმინეთ თქვენს გულს! იგრძენით, როგორ ფეთქავს თქვენი გული. წარმოიდგინეთ, როგორ აწვდის ის სისხლს თქვენი სხეულის ყველა ნაწილს. გააგრძელეთ გულის ცემის მოსმენა, სანამ მზად არ იქნებით მედიტაციისთვის.
  3. აკონტროლეთ თქვენი ფიქრები! მიმართეთ თქვენი გონება იმ ფიქრებისკენ, რომლებიც ყველაფერს ართულებენ. რა ფიქრები ტრიალებს ამჟამად თქვენს თავში? ბევრი ფიქრი გიტრიალებთ თავში თუ მხოლოდ ის ერთი, რომელიც ცუდ განწყობაზე გაყენებთ? ეცადეთ ამ პრობლემეზე უფრო რაციონალურად იფიქროთ და ემოციურად არ მიიღოთ გადაწყვეტილებები.
  4. არ შეწყვიტოთ ფიქრი! არ “გამოაცარიელოთ” თქვენი გონება ფიქრებისგან. ფიქრები არ არიან ჩვენი მტრები.
  5. მოიექეცით ისე, თითქოს თქვენი ფიქრები ხმაურში გაგონილი სიტყვებია. 
  6. არ განსაჯო შენი ფიქრები! არ დაყო ისინი “ცუდ” და “კარგ” ფიქრებად. ყველა ფიქრი თანასწორია.
  7. არ შეწყვიტო ფიქრი! დაუბრუნდი ძველ ფიქრებს!
  8. სცადე რამდენჯერმე ზემოთ მოცემული ნაბიჯები!

 

Loading...
loading...
loading...

მსგავსი სტატიები