რომელი ხილი უნდა მივირთვათ, რომ ჩვენი ორგანიზმი ვიტამინებით გავამდიდროთ

by guramus

ხილის დადებით თვისებებზე ექიმები ბევრს გვესაუბრებიან. უამრავი ვიტამინით სავსე ნუგბარი გემრიელთან ერთად სასაგებლოცაა.

  • მარწყვი: მარწყვი მოაწესრიგებს გულ-სისხლძარღვთა მუშაობას. თუ ექიმებს დავუჯერებთ, მარწვის ხშირი მირთმევა ამცირებს კიბოს რისკს.

  • ბანანი: ბანანი შეიცავს დიდი რაოდენობით B-6 ვიტამინს, რომელიც ხელს უწყობს სისხლის თეთრი უჯრედების ნორმალურ ფუნქციონირებას. ბანანის ხშირი მირთმევა თავიდან აგვაცილებს ანემიის საშიშროებას.

  • ალუბალი: წითელი, წვნიანი და ძალიან გემრიელი პატარა ბურთულები ჩვენს ორგანიზმს  ელაგინის მჟავითა და კვერცეტინით გაამდიდრებს, რაც ნიშნავს, რომ  სიმსივნური უჯრედების გამრავლებას და ზრდა შეწყდება.

  •  ბროწეული: ანემიასთან ბრძოლაში ბროწეული მოგეხმარებათ. უბრალოდ მიირთვით დიდი რაოდენობით ბროწეული ან დალიეთ მისი წვენი.

  • მოცვი: მოცვის მრავალმხრივი სასარგებლო თვისებების ჩამონათვალში მიკროორგანიზმების, ბაქტერიებისა და სოკოების “დამარცხებაც” შედის. მოცვი  აინჰიბირებს პროსტატის, მსხვილი ნაწლავისა და პირის ღრუს კიბოს უჯრედების გამრავლებას.

  • საზამთრო: საზამთროს დადებით თვისებებზე ბევრი გვსმენია და წაგვიკითხავს. საზამთრო აფართოებს სისხლძარღვებს, არეგულირებს არტერიულ წნევას, ამცირებს ინფარქტის ან ინსულტის რისკს.

 

0

ასევე დაგაინტერესებთ