კომბოსტოს დიეტა 10 დღეში 10 კილოგრამს მოგაცილებთ!

ეს დიეტა განსაკუთრებულად მარტივი შესასრულებელია და არ მოითხოვს ზედმეტ ძალისხმევას და განსაკუთრებულ პროდუქტებს.

მისი მთავარი ინგრედიენტი კომბოსტოა. ეს ბოსტნეული დაბალკალორიულია, ორგანიზმისთვის აუცილებელ ვიტამინებს, მინერალებს და მცენარეულ ბოჭკოებს შეიცავს, რომლებიც მსხვილი ნაწლავის სტიმულირებას უწყობს ხელს.

დილით – ყავა ან მწვანე ჩაი ( უშაქროდ ), + შეუზღუდავი როდენობით მინერალური ან ჩვეულებრივი წყალი.

შუადღით – უმი კომბოსტოს სალათა ზეითუნის ზეთზე მომზადებული, საქონლის ან ქათმის ხორცი მოხარშული 200 გრ. ან თევზი მოხარშული.

საღამოს – უმი კომბოსტოს სალათა, ერთი კვერცხი, ერთი ვაშლი.

ეს დიეტა საკმაოდ რთული შესასრულებელია, მაგრამ შედეგი ნამდვილად კარგია (ანუ ჩიტი ბდღვნად ღირს). 10 დღეში 10 კილოგრამის მოცილება შეგიძლიათ, დღეში მინუს 1 კილო.

თუ შიმშილმა შემოგიტიათ, შეგიძლიათ განუსაზღვრელი რაოდენობით მიირთვათ კომბოსტოს ფურცლები.

დასაშვებია მენიუში გამოვიყენოთ სხვადასხვა დასახელების კომბოსტო, მათ შორის სასურველია ყვავილოვანი ან დამჟავებული კომბოსტოს მირთმევა.


მსგავსი სტატიები

კომენტარები