3-დღიანი სამხედრო დიეტა, რომელიც კილოგრამებს ჩამოადნობს თქვენი სხეულიდან

დღე 3

• საუზმე: 5 კრეკერი ჩედერის ყველის ერთი ნაჭრით და ერთი პატარა ვაშლი;

• სამხარი: ერთი ნაჭერი ტოსტი, ერთი კვერცხი(მსუბუქი სამხარი);

• სადილი: ერთი ჭიქა თინუსი და სადილის თქვენი საყვარელი ნაწილი – ნახევარი ბანანი და მთელი ფინჯანი ვანილის ნაყინი.

3-დღიანი სამხედრო დიეტა, რომელიც კილოგრამებს ჩამოადნობს თქვენი სხეულიდან

ჩვენი რეკომენდაციები

თუ უკეთესი შედეგების მიღწევა გსურთ, დაიცავით დიეტა 3 დღით და მიირთვით ჯანსაღი საკვები მომდევნო 4 დღის განმავლობაში. ასევე, ნუ შეჭამთ ბევრს მომდევნო 4 დღის მანძილზე, რათა მოერიდოთ წონის დაბრუნებას.

გაიმეორეთ სამხედრო დიეტა რამდენიმე კვირის მანძილზე, სანამ თქვენს მიზანს არ მიაღწევთ. რეკომენდებულია ამ გეგმის დაცვა ერთი თვის მანძილზე.

მიეჩვიეთ დილის დაწყებას ერთი ჭიქა წყლით. მიირთვით 2 ჭიქა წყალი ყოველ ჭამამდე. წყალი შემავსებელია, რომელიც მადას აქვეითებს და გინარჩუნებთ დიდი ხნის მანძილზე დანაყრების შეგრძნებას.

იპოვეთ თქვენთვის შესაფერისი დიეტა, რათა აიმაღლოთ მოტივაცია და შთააგონოთ სხვებსაც.


Loading...

  კომენტარები