გახდომაში თქვენივე ჰორმონები დაგეხმარებათ – როგორ უნდა გავააქტიუროთ ცხიმმწველი ჰორმონები

1. მოერიდეთ შაქარს

ეცადეთ, შეამციროთ შაქრის გადამუშავებული პროდუქტისა და ფასტ-ფუდის, ალკოჰოლის, ორცხობილების, თეთრი შაქრის, ყურძნისა და ბანანის მოხმარება. დაატკბეთ კერძი თაფლით ან ნეკერჩხლის სიროფით.

2. მიირთვით დიდი რაოდენობით მარცვლეული და ბოსტნეული – იდეალური იქნებოდა, თუ ბოსტნეულს უმად მიირთმევთ.

ასევე, უნდა შეცვალოთ ცხოველური ცილები ვეგეტარიანულით. შეცვალეთ მზესუმზირის ზეთი ზეთისხილის ან ქოქოსის ზეთით. ეცადეთ, თანდათან შეამციროთ ნახშირყლების მოხმარება.

3. არ ჭამოთ 19:00-ის შემდეგ

არ მიირთვათ საკვები საღამოს 7 საათის შემდეგ ან, თუ ძალიან გშიათ, მოიმზადეთ გემრიელი და დაბალკალორიული სალათი. დალიეთ ორგანული ჩაი ან წყალი კერზებს შორის, მიირთვით საკვები დღეში 3-5 პორციად.

4. მეტი იმოძრავეთ

ისეირნეთ ველოსიპედით, ფეხით, მიირთვით ნატურალური წვენები, რომლებიც გაცილებით მეტ ცხიმს წვავს და, ამასთან, საკმარისი ოდენობით საკვებ ნივთიერებებს იღებთ.

არ დაგავიწყდეთ, რომ ბევრ ადამიანს დაუმარცხებია კიბო, მხოლოდ ნატურალური და ახლადდაწურული წვენების მიღებით.

ჭამეთ დღეში მხოლოდ ორჯერ და დალიეთ ახალი წვენი, თუ ყოველდღე არ შეგიძლიათ ვარჯიში.


მსგავსი სტატიები

კომენტარები