აი როგორი მარტივია წონის დაკლება ამ პროდუქტების მეშვეობით

by dato

1. გამოიყენეთ ვაშლის ძმარი

ვაშლის სიდრი ძმარი ზრდის სრულყოფილების განცდას, რაც ნაკლებად იწვევს საჭმელზე დამოკიდებულებას. ასევე ეფექტურია თქვენი სხეულის შაქრის დონის დაბალანსებაზე. იგი შეიცავს 5-6% ყურძნის მჟავას, რომელიც ეხმარება თქვენს სისხლში შაქრის დონის სტაბილურ მდგომარეობას.

ამ მეთოდის დაცვა არის სუპერ მარტივი, უბრალოდ დაამატეთ ჩაის კოვზი ვაშლის ძმარი, ერთ ჭიქა წყალს და სვით დაძინებამდე რამდენიმე ხნით ადრე.

2. გამოიყენეთ ჯანჯაფილი ცხიმის დასაწვავად

როდესაც ჩვენს გვსურს წონის დაკლება, გვინდა რომ ეს ყველაფერი კუნთების მასის და წყლის დაკარვის გარეშე მოხდეს. ამისათვის ჯანჯაფილი საუკეთესოა. მას აქვს თერმოგენური ეფექტი, რომელიც აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევის სისტემას. მისი ეფექტრი ხელს უწყობს საჭმლის მონელებას. მიიღეთ ჯანაჯაფილი როგორც ჩაი, ან ჩაამატეთ ყოველდღიურ საკვებში.

3. ქოქოსის ზეთი ცხიმების წინააღმდეგ

ქოქოსის ზეთი ზრდის მეტაბოლიზმის დონეს თქვენს ორგანიზმში. ის ასევე  გეხმარებათ წონის დასაკლებად. თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ თქვენი რეგულარული მცენარეული ზეთი ქოქოსის ზეთით ჯანსაღი კვებით. შეგიძლიათ იგი შვრიის ფაფაში გაურიოთ. ის ისეთი გემრიელი იქნება რომ მარტივად დაივიწყებთ ძველ ჩვევებს.

4. ზაფრანა ხელს უშლის ცხიმების დაგრორებას

ჯანჯაფილის მსგავსად ზაფრანაც გეხმარებათ წონის კლებაში, ვინაიდან მასაც აქვს თერმოგენული თვისება. იგი სასწაულად წვავს ცხიმებს. დაამატეთ იგი ქათმის ან ძროხის ხორცის წვნიანს ან გახსენით ერთ ჭიქა წყალში და დალიეთ.

5. შეცვალეთ შაქარი თაფლით

 

შაქრის მიღებისას კვლავ შიმშილის გრძნობა გვაქვს, რადგან ის მადას ზრდის. თაფლი კი არეგულირებს შიმშილის გრძნობას. ჩაასხით იგი ყავაში ან ჩაიში და დალიეთ. ასევე გამოიყენეთ იოგურტსა და ფაფებში.

6. სელის თესლი

ერთი შეხედვით დაუჯერებელია, თუ როგორ შეიძლება სელის თესლი დაგეხმაროთ წონის დაკლებაში, მაგრამ იგი აბალანსებს შიმშილის გრძნობას. იგი ასევე ხელს უწყობს მეტაბოლიზმის გაუმჯობესებას, აწესრიგებს ნაწლავებს. დაამატეთ იგი საკვებს, ის არ უცვლის გემოს მას. ასევე დაამატეთ სხვადასხვა სალათებსა და წვენებს.

7.  სალბი

2 კოვზი სალბის მიღება უკვე ნიშნავს იმას, რომ იგი  ააქტიურებს მეტაბოლიზმს და არეგულირებს თქვენს ნაწლავს. ხელს უწყობს წონის კლებას, რადგან მაღალი ცილის მიღება ამცირებს თქვენს მადას და გეხმარებათ რომ თავი შეიკავოთ კალორიული საკვებისგან. დაამატეთ იგი რეგულარულ საკვებს და მიიღეთ.

8. მწვანე ჩაი

მწვანე ჩაი საუკუნეების განმავლობაში იყენებდნენ როგორც ტრადიციულ ჩინურ მედიცინას, დღეისთვის იგი წონის საკლებადაა ცნობილი. იგი შეიცავს კოფეინს. ეს ასევე სავსეა სპეციფიური ანტიოქსიდანტებით, რომლებიც  ხელს უწყობს ცხიმის დაკარგვას.  2-3 ჭიქა მწვანე ჩაის რეგულარულად მიღება დაგეხმარებათ რათა მიაღწიოთ შედეგს და გქონდეთ ჯანსაღი და ლამაზი სხეული.

9. ალუბალი

ალუბალი შეიცავს მელტონინის მაღალ დონეს. იგი არა მარტო უწყობს ხელს წონის კლებას, ასევე მისი მირთმევით ძილი უფრო მოწესრიგებულია.

0

ასევე დაგაინტერესებთ