საუზმის ვარიანტები ქალებს – არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

საუზმე დღის ყველაზე მნიშვნელოვანი მონაკვეთია. თუ ცუდად ისაუზმებთ, სადილამდე ძლიერ შიმშილს იგრძნობთ. საუზმის გამოტოვება კი არის გზა მეტაბოლიზმის დარღვევისა და ზედმეტი წონის აკრეფისკენ.

საუზმე უნდა იყოს ბალანსირებული. გთავაზობთ ქალის ჯანმრთელობისთვის სასარგებლო საუზმის ვარიანტებს, რაც კვირის ყოველ დღეს გამოგადგებათ.

საუზმის ვარიანტები

1. შვრიის ბურღული ვაშლითა და დარიჩინით

საუკეთესო ცხიმისმწველი კომბინაციაა. მას შეიძლება დაამატოთ კაკალი და ჩირი.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

2. იოგურტი და კენკრა

სასურველია შეარჩიოთ ნატურალური იოგურტი ცოცხალი ბიფიდობაქტერიებით. კენკრა – ვიტამინების წყაროა. კერძში ომეგა 3-ის დასამატებლად საკმარისია მას დავუმატოთ 1-2 კოვზი სელის ფქვილი.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

3. გრეიფრუტი და თოხლო კვერცხი

კვლევებმა აჩვენა, რომ ნახევარი გრეიფრუტის ჭამის წინ მიღება დადებითად მოქმედებს მეტაბოლიზმზე. ამ ტკბილ-მწარე ხილის მიღების შემდეგ შეგიძლიათ მიირთვათ ძირითადი კერძი: თოხლო კვერცხი დაღერღილი ხორბლის პურით და ბოსტნეულის სალათა.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

4. ხილი და ცილოვანი ბატონები

საყვარელი ხილის ერთი თეფში ენერგიის საუკეთესო წყაროა დღის დასაწყისში. დაამატეთ მას 1-2 პროტეინის ბატონი ჩაისთან ერთად და დღეც წარმატებით ჩაივლის.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

5. ხორბლით სავსე თეფში

ცოტა მარცვლეულს დამატებული აღვივებული ხორბალი და იოგურტი – ეს არის უჯრედისი და რთული ნახშირწყლები. ისინი მექანიკურ ზემოქმედებას ახდენენ კუჭისა და ნაწლავის კედლებზე და ხელს უწყობენ პერისტალტიკას.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

6. ბანანის სმუზი

ნოყიერი, გემრიელი და სასარგებლო საუზმე. ნებისმიერი რაოდენობით შეურიეთ კეფირი ან იოგურტი, ბანანი, ჩირი, სელის თესლი, სეზამის თესლი და კაკაო. ყველაფერი ათქვიფეთ ბლენდერში.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

7. მწვანე სმუზი

ჯანსაღი კოქტეილ-დეტოქსი, რომელიც სავსეა ვიტამინებითა და მინერალებით. აიღეთ ერთი კონა ნებისმიერი მწვანილი, პიტნის ფოთლები, კენკრა, მწვანე ბოსტნეული, ბანანი, ცოტა თაფლი, ნუშის რძე და ათქვიფეთ ყველაფერი ბლენდერში.

საუზმის ვარიანტები ქალებს - არჩევანი კვირის ყოველი დღისთვის!

ექიმი მიასნიკოვი თვლის, რომ ეს ვარიანტები ყველაზე სასარგებლოა. ის რეკომენდაციას გვიწევს, დღე დავიწყოთ ჭიქა წყლით ლიმონთან ერთად, 15 წუთის შემდეგ კი დაიწყეთ საუზმობა. მეტი ეფექტისთვის დიეტოლოგი გვირჩევს, საუზმის შემდგომი საკვები იყოს ნახშირწყლოვანი. სადილი – კვლავ ბალანსირებული. ვახშამი კი – მსუბუქი ცილოვანი.

გაუზიარეთ ეს სტატია მეგობარ გოგონებს!

  NOTEPAD.GE

  კომენტარები