აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

20 კილოს დაკლება არარეალურად გვეჩვენება. 2 კვირაში მითუმეტეს. მხოლოდ წყალი უნდა ვსვათ? არა, შეგიძლიათ იკვებოთ. წარმოგიდგენთ ყველაზე რადიკალურ დიეტას, რომელიც 14 დღეს მოიცავს.

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

არ დაგიმალავთ, ის დიდი სტრესია ორგანიზმისთვის. ამიტომაც, რთული იქნება მენტალურად ძლიერი ადამიანისთვისაც. მის დაწყებამდე გაიარეთ კონსულტაცია ექიმთან, გამოიკვლიეთ ჯანმრთელობის პრობლემები. 1 კვირით ადრე შეამცირეთ მიღებული კალორიები.

მენიუ

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

დღიური რაციონი 4 ნაწილად უნდა გაყოთ: საუზმე, სადილი, ლანჩი და ვახშამი. სასმელებიდან მხოლოდ ჩვეულებრივი წყალი ან მინერალური უნდა გამოიყენოთ.

დღე 1–7

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

  • ორშაბათი: 3 მოხარშული კვერცხი, 5 მოხარშული კარტოფილი.
  • სამშაბათი: 100 გ ხაჭო უცხიმო არაჟნით, 250 გ კეფირი.
  • ოთხშაბათი: 0,5 ლ კეფირი, 2 ვაშლი, 1 ლ დაწურული ხილი.
  • ხუთშაბათი: 400 გ მოხარშული ქათმის ან საქონლის ხორცი, 200 მლ უცხიმო კეფირი ან არატკბილი ჩაი.

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

  • პარასკევი: 0,5 კგ მსხალი ან ვაშლი, 1 ლ მინერალური წყალი.
  • შაბათი: 300 მლ უცხიმო რძე, კეფირი, 3 მოხარშული კარტოფილი.
  • კვირა: 0,5 ლ კეფირი, მინერალური წყალი

დღე 8–14

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

  • ორშაბათი: 1 კვერცხი, 200 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 პომიდორი, მინერალური წყალი.
  • სამშაბათი: 100 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 ვაშლი, ბოსტნეული სალათი კიტრითა და პომიდვრით, უტკბილო მწვანე ჩაი.
  • ოთხშაბათი: 100 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 მსხალი ან ვაშლი, 70 გ ჭვავის პური.
  • ხუთშაბათი: 100 გ მოხარშული საქონლის ხორცი, 2 კვერცხი, 0,5 ლ უცხიმო კეფირი, 150 გ ჭვავის პური.

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

  • პარასკევი: 3 მოხარშული კარტოფილი, 0.5 ლ კეფირი, 0.5 კგ ვაშლი.
  • შაბათი: 2 კიტრი, 300 გ მოხარშული ქათმის ხორცი, უტკბილო ჩაი, 2 კვერცხი.
  • კვირა: 4 მოხარშული კარტოფილი, 2 ვაშლი, 200მლ უცხიმო კეფირი, მინერალური წყალი.

როგორ გამოვიდეთ რადიკალური დიეტიდან

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

არ მიირთვათ ეგრევე, რაც 14 დღე შესრულდება. რეჟიმიდან ნელ-ნელა გამოდით. დაიწყეთ დღე შვრიით და დაწურული წვენით. სადილი დღის ყველაზე კალორიულ კვებად აქციეთ.

აი როგორ დაიკლოთ 2 კვირაში 10-15 კილოგრამი

საღამოს მიირთვით ხილის ან ბოსტნეულის სალათა. თუ 5 დღე მსგავსად განაგრძობთ, ორგანიზმი წონას არ მოიმატებს. არ შეყწვიტოთ წყლის სმა, ტკბილი ნამცხვრებისგან თავი შეიკავეთ.

დიეტის მეშვეობით 10, 15 ან მეტ კილოგრამს დაიკლებს. დამოკიდებულია ადამიანის წონაზე: ჭარბწონიანები 15 კგს და მეტს მოიშმორებენ, ისინი კი ვინც 80 კილოგრამამდე იწონის, 10 კგ-დან.

Loading...

  კომენტარები