ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

იდეალურ ფორმებზე ნებისმიერი ზედმეტი წონის მქონე ადამიანი ოცნებობს. ამისთვის საჭიროა სწორი კვება და ფიზიკური ვარჯიში. მათთვის კი, ვინც ახლა წონის კლების პროცესშია, გვაქვს პროდუქტების სია, რომლებიც მათი მთავარი იარაღი გახდება!

გთავაზობთ ცხიმის მწველი პროდუქტების ჩამონათვალს, ჩაამატეთ რაციონში და ისინი იდეალურ ფორმას დაგიბრუნებენ!

ცხიმის მწველი პროდუქტები

1. ხაჭო, მაწონი, კეფირი, იოგურტი

კალციოტრიოლი – ჰორმონია, რომელიც უჯრედებს ზედმეტი ცხიმისგან ათავისუფლებს. ეს ჰორმონი კი რძის პროდუქტებში შედის. უცხიმო რძის საკვები მისწრებაა მათთვის, ვინც დიეტაზეა. ისინი ბევრ ცილას შეიცავს და ძალიან სასარგებლოა ორგანიზმისთვის.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

2. იმბირი 

ეთერზეთები, რომლებიც იმბირშია, აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას და ორგანიზმს მეტი ენერგიის ხარჯვაში ეხმარება. იმბირი ასევე ძალიან უხდება კანს.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

3. კომბოსტო

მიირთვით ყველა სახის კომბოსტო – თეთრი, ყვავილოვანი და ბროკოლი. სამივე მათგანი ეფექტურად წვავს ცხიმებს, რადგამ შეიცავს ბევრ უჯრედისს და გამოაქვს ორგანიზმში დაგროვილი არასაჭირო ნივთიერებები. ის ასევე შეიცავს ინდოლ-3-კარბინოლს – ნივთიერებას, რომელიც ქალის ორგანიზმში ესტროგენების დონეს ანორმალიზებს.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

4. კიტრი
დაბალკალორიული პროდუქტი, რომელიც ბევრ წყალს შეიცავს. დიეტაზე მყოფებისთვის ის ნამდვილად საოცარი პროდუქტია. ის შეიცავს საჭირო ვიტამინებსა და მიკროელემენტებს. მიირთვით კიტრი გაუფცქვნელი.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

5. დარიჩინი

აქვეითებს შაქრის დონის შემცირებას, ეს კი ცხიმების აკუმულაციას უწყობს ხელს. ის შეგიძლიათ ყველა პროდუქტში ჩაამატოთ.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

6. გრეიფტუტი

შეიცავს დიდი რაოდენობით C ვიტამინს, აქვეითებს ინსულინის დონეს სისხლში. ასევე მძლავრი ნაღველმდენია. მეტი სარგებლობისთვის, გრეიფრუტი მწარე კანთან ერთად მირთვით.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

7. მწვანე ჩაი

ის ახურებს ორგანიზმს და ეხმარება სწრაფ მონელებაში. მასში შემავალი თიამინი შლის კანქვეშა და ვისცელარულ ცხიმსაც.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

8. წყალი

წყალი ორგანიზმს მარილებისგან წმენდს. რაც მეტს სვამთ, უფრო იოლად იკლებთ წონაში.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

9. ჟოლო

ჟოლო ნაკლებ შაქარს შეიცავს, სხვა კენკრებთან შედარებით. გამოყოფს კუჭის წვენს და სასარგებლოა მისი კვების შემდეგ მირთმევა.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

10. მდოგვი

მწარე საკვები გამოყოფს კუჭის წვენს. სასარგებლოა ხორცისა და თევზის მირთმევა მდოგვით, ასევე მისი სალათებში დამატება.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

11. ფორთოხალი

მდიდარია უჯრედისით, იდეალური ვარიანტია ჯანსაღი ხემსისთვის. შლის ცხიმებს ეთერზეთების წყალობით.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

12. ნუში

ნუში მხოლოდ 40%ით გადამუშავდება, შეითვისება მხოლოდ ცილა. ამიტომ მისით დანაყრება შესანიშნავი აზრია.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

13. პირშუშხა

ის მდოგვივით ეფექტურად ამუშავებს რთულ პროდუქტებს.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

14. ლობიო

მასში ბევრი ცილაა, ეს კი ცხიმების წვისთვის განსაკუთრებით საჭიროა. მიირთვით პარკოსნები, ისინი გამიშრობაში დაგეხმარებიან.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

15. ქოქოსი

ქოქოსის ზეთი სასარგებლო მიკროელემენტებითაა გაჯერებული, აძლიერებს საჭმლის მონელების პროცესს.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

16. ანანასი

ის გვანაყრებს სწრაფად, აუმჯობესებს კუჭის წვენის გამოყოფას. საუკეთესო გასახდომი საშუალებაა.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

17. პაპაია 

მიიღეთ პაპაიას ნაჭერი ჭამამდე ან ჭამის შემდეგ. მისი ფერმენტები წონის კლებაში დაგეხმარებათ.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

18. წითელი ღვინო

მასში არსებული ფერმენტები ხელს უშლის ცხიმების დალექვას. 0,5 ჭიქა წითელი ღვინო ჭამის შემდეგ ძალიან სასარგებლოა.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

19. ვაშლი და მსხალი

ასუფთავებს ნაწლავებს, სწრაფად ანაყრებს. შეარჩიეთ ისინი ხემსისთვის.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

20. შვრიის ფაფა

უხდება კუჭ-ნაწლავს და კარგად წვავს ცხიმებს.

ერთ თვეში 87 კილოდან 65 კილოზე ჩამოვედი. უბრალოდ დაამატეთ ეს პროდუქტები რაციონში.

დაუთმეთ ყურადღება ამ პროდუქტებს და მალე იგრძნობთ ორგანიზმში მიმდინარე ცვლილებებს. გაუზიარეთ ეს სასარგებლო სია თქვენს მეგობრებსაც!

Loading...

  კომენტარები