მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

თუ ცდილობთ ცხიმის მოშორებას, მაგრამ ვარჯიშისთვის დრო არ გაქვთ, თქვენთვის ერთი იაპონური მეთოდი შევარჩიეთ! ეს ეფექტური და სწრაფი ვარჯიში იაპონელი წონის კლების სპეციალისტის მიერაა შემუშავებული. ის უკვე დამჭკნარ და მოშვებულ ცხიმსაც მოგაშორებთ ყველაზე პრობლემური ადგილებიდანაც, ეს კი მხოლოდ 3 კვირაში. ის ჭიმავს ზურგს და მუცლის კუნთებს და ორიენტირებულია ცხიმის სწრაფად დაწვაზე.

გთავაზობთ ვარჯიშის ეტაპობრივ ინსტრუქციას, რომლის შესრულების შემდეგაც იქნებით მოდუნებული და ბედნიერი თქვენს ფიზიკურ სხეულთან ერთად.

ნაბიჯი 1: დაწყება

მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

გახურდით ვარჯიშამდე, ეს იდეა ყოველთვის გამოგადგებათ. გაიჭიმეთ ან გააკეთეთ შეხტომები, რათა შემდგომ ფეხის ტკივილმა არ შეგაწუხოთ.

ნაბიჯი 2: მომზადება

მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

დაიდეთ ხელები თეძოებზე ბალანსის შესანარჩუნებლად, კარგად დააშორეთ ფეხები ერთმანეთს. ფეხის ტერფები საპირისპირო მხარეს უნდა იყურებოდნენ.

ნაბიჯი 3: მოიხარეთ

მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

მოათავსეთ ხელები მუხლებზე და მოიხარეთ. ახლა უკვე იგრძნობთ კუნთების დაჭიმვას. დაიმახსოვრეთ, ყოველი მოძრაიბა ნელი და ზუსტი უნდა იყოს, დაჭიმულობას ყველა კუნთში უნდა გრძნობდეთ.

ნაბიჯი 4: როტაცია

მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

ამ მოძრაობით ვარჯიში კულმინაციამდე მიდის. დაიხარეთ წინ, გასწიეთ მარჯვენა მხარი მარცხნივ და შესწიეთ შიგნით. მარცხენა მხარი კი უკან გასწიეთ. უნდა იგრძნოთ თეძოების, მაჯებისა და ზურგის კუნთების დაჭიმვა. გაჩერდით ამ პოზაში 3 წამი და დაუბრუნდით წინა მდგომარეობას.

ნაბიჯი 5: სუნთქვითი ციკლი

მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

ამ პოზიციაში გააკეთეთ ერთი სუნთქვითი ციკლი და რამდენიმე წამი შეისვენეთ.

ნაბიჯი 6: გამეორება

მარტივი სავარჯიშო, რომელიც ჩამოშვებულ ცხიმს 3 კვირაში მოგაშორებთ

გაიმეორეთ ნაბიჯი 4 საპირისპირო მხარეს. მარცხენა მხარი გასწიეთ მარჯვნივ, მარჯვენა მხარი კი უკან წაიღეთ. ეს ვარჯიში გაზრდის თქვენს მოქნილობას და ზურგს შესამჩნევ სიმსუბუქეს მოჰგვრის. გაიმეორეთ კიდევ ერთხელ.

გააკეთეთ ორივე მხარეს ათჯერ, ეს საუკეთესო შედეგს მოგცემთ. გახსოვდეთ, რომ ვარჯიშის ეფექტი სწრაფად მუშაობს სწორ კვებათან ერთად.

თქვენ თუ იცნობთ რაიმე ცხიმისმწველ ვარჯიშს? მოგვიყევით კომენტარებში!

Loading...

  კომენტარები