ფეხსაცმელთან დაკავშირებული 10 ლაიფჰაკი ფეხების ჯანმრთელობისა და კომფორტისთვის

by Keti Alaverdashvili

სტატისტიკა აჩვენებს, რომ დიდ ბრიტანეთში ქალების 50%, ხოლო აშშ-ში კი 1/3 არასწორი ზომის ფეხსაცმელს ატარებს. ყველაფერი ამ მარტივი ეტაპის გადალახვით იწყება. ზომის შერჩევის გარდა, კომფორტულად სიარულისთვის კიდევ არის გასათვალისწინებელი ნიუანსები, რომლებსაც დღეს შემოგთავაზებთ.

10 გამორჩეული ხრიკი, რომელიც თქვენს ფეხსაცმელს უფრო კომფორტულს გახდის, ფეხს კი – უფრო ჯანმრთელს.

 

1. თუ ქუსლებს ატარებთ, დააფიქსირეთ მეორე და მესამე თითები ერთად, რათა ტკივილმა არ შეგაწუხოთ.

 

2. ეცადეთ მაქსიმალურად დიდხანს იაროთ ფეხშიშველმა. ასე ფეხი სუნთქავს და მცირდება ფეხის სოკოს განვითარების რისკი.

 

3. დაიმასაჟეთ ფეხი რეზინით ან უბრალო ნაჭრით – შემოიხვიეთ ის ფეხის გულებზე და გაჭიმეთ, ასე სტრესი და დაღლილობა მოგეხსნებათ.

 

4. შეასხით ფეხსაცმელში ალკოჰოლი, რათა ფორები ჩაიკეტოს და არ მოხდეს ფეხის გაოფლიანება.

 

5. თუ ფეხსაცმელი სრიალებს, ჰორიზონტალურად მოასხით მის ძირს ცხელი სილიკონი და გააშრეთ.

 

6. სუნის თავიდან არიდებისთვის ჩაყავით ფეხი ვაშლის ძმარში.

 

7. შენახვისას სხვადასხვა ფეხსაცმლის ლანჩები ერთმანეთს არ უნდა ეხებოდნენ, ამიტომ ეცადეთ წყვილები ცალ-ცალკე დააწყოთ.

 

8. ფეხსაცმლის გაფართოებისთვის სქელ ცელოფანში ჩაასხით წყალი, ჩადეთ ის ფეხსაცმელში და შედგით საყინულეში.

 

9. თუ ქუსლზე ნახეთქი გაქვთ, ლეიკოპლასტირი არ დაიკრათ ჰორიზონტალურად, ის ვერტიკალურად დაიკარით, რათა ხახუნი აირიდოთ.

 

10. ქუსლები გაიხეხეთ ანანასით, მას მჟავას ეფექტი აქვს და აქერცვლას მოგაშორებთ.

 

ბონუსი: შეარჩიეთ სწორი ფეხსაცმელი ფეხის ტიპის მიხედვით, რათა უფრო კომფორტულად იაროთ.

საჭიროებთ წაწვეტილ ფეხსაცმელს

ამ შემთხვევაში ფართო ფეხსაცმელს

პირველ რიგში მე-7 პუნქტის შესრულება დაიწყეთ! თქვენ ხომ არ გაქვთ რაიმე იდეა ფეხის კომფორტისთვის? გაგციზიარეთ კომენტარებში თქვენი გამოცდილებაც!

0

ასევე დაგაინტერესებთ