ერთკვირიანი დიეტა, რომელიც მოგაშორებთ ზედმეტ 5-10 კილოგრამს

ჭარბი წონა 21-ე საუკუნის მასობრივი პრობლემაა. მსოფლიო მოსახლეობის 80% ცდილობს ყოველდღიურად ზედმეტი კილოგრამების მოცილებას.

გთავაზობთ მარტივ დიეტას, რომელიც 1 კვირა გრძელდება და 5-10 კილოგრამის მოკლება შეიძლება. ყველაფერი თქვენს ხელშია. თუ დიეტის მოთხოვნებს ზედმიწევნით ზუსტად შეასრულებთ, შედეგი მაქსიმალური იქნება.

პირველ დღეს სასმელი გვაქვს რაციონში. მთელი დღე უნდა მიირთვათ თხევადი საკვები. მაგალითად, რძე, იოგურტი, ჩაი, წვენები. გაითვალისწინეთ, რომ შაქრის დამატება არ შეიძლება.

მეორე დღე ბოსტნეულის დღეა. მიირთვით ნებისმიერი სახის ბოსტნეული მარილისა და ზეთის გარეშე. გირჩევთ დიდი რაოდენობით კომბოსტო მიიღოთ, რადგან ცხიმის ყველაზე კარგი მწველია.

მესამე დღეც სასმელის დღეა და გაიმეორეთ პირველი დღის რაციონი.

მეოთხე დღეს ხილი მიირთვით. განსაკუთრებით დიდი რაოდენობა ციტრუსი გამოიყენეთ რაციონში.

მეხუთე დღეს ცილები უნდა მიიღოთ. კვერცხი, ქათმის ფილე, მოხარშული თევზი და ნებისმიერი დიდი რაოდენობით ცილის შემცვლელი საკვები შეგიძლიათ მიიღოთ დიდი რაოდენობით.

მეექვსე დღე სასმელის დღეა და 1-ლი და მე-3 დღის მსგავსაც იკვებეთ.

მეშვიდე დღედილით მიირთვით უშაქრო ჩაი 2 ცალი მოხარშული კვერცხით და საყვარელი ხილი. ლანჩზე ბულიონი ან წიწიბურა, სადილად კი ბოსტნეულის სალათი მოამზადეთ ზეითუნის ზეთით.

  NOTEPAD.GE

  კომენტარები