გააკეთეთ ეს 4 წუთიანი ვარჯიში ყოველდღე და ერთ თვეში მთელი სხეული შეგეცვლებათ

by Keti Alaverdashvili

ჩვენ ვიცით, რომ ამ პერიოდში დარბაზში ვარჯიში შეუძლებელია, სახლში სავარჯიშოდ კი ბევრ ადამიანს პირობები არ აქვს. ამიტომ ჩვენ დღეს შემოგთავაზებთ გასახდომ და კუნთების გამაძლიერებელ ვარჯიშებს, რომლებსაც არც დიდი სივრცე სჭირდება შესასრულებლად და შეგიძლიათ სულ რაღაც 4 წუთი დაუთმოთ.

პლანკების სწორად შესრულების ტექნიკა

ვარჯიშის ეფექტის მისაღებად, დარწმუნდით, რომ მას სწორად ასრულებთ.

  • სხეული სწორად უნდა იყოს თავიდან ფეხებამდე. ყურადღება მიაქციეთ დუნდულებს: ისინი არ უნდა იყოს არც ჩაზნექილი და არც ამობურცული.
  • იდაყვები უნდა ქმნიდეს 90 გრადუსიან კუთხეს. წონა გადაიტანეთ მკლავებსა და იდაყვებზე.
  • ფეხების ერთმანეთთან ახლოს დაწყობა მუცლის პრესს უფრო მეტად დაჭიმავს. დადეთ ტერფები კომფორტულად, თუმცა ნუ გექნებათ ერთმანეთისგან შორს.
  • ისუნთქეთ ნელა და რიტმულად. სწორი სუნთქვის ტექნიკა დაგეხმარებათ, რომ უფრო დიდხანს აკეთოთ პლანკები.

ვარჯიშის გეგმა

გაუზიარეთ სტატია თქვენს მეგობრებსაც!

ასევე დაგაინტერესებთ