წიწიბურას ფაფას დაუმატეთ რამდენიმე წვეთი სოიოს სოუსი. მიირთვით მარილის, სანელებლებისა და ზეთის გარეშე.

by Keti Alaverdashvili

წიწიბურას დიეტა ძალიან ეფექტური და მარტივი აღმოჩნდა. მიუხედავად იმისა, რომ ყოველდღიური დიეტის საფუძველი მოხარშული ან ორთქლზე მომზადებული ბურღულეულია, შიმშილის გრძნობას ძალიან იშვიათად შეგაწუხებთ.

წიწიბურა სასარგებლო ბოჭკოვანია, რომლის მონელებას საკმაო დრო სჭირდება. ის ორგანიზმს დიდი ენერგიით ავსებს, პროდუქტი ასევე ხელს უწყობს ნაწლავების მუშაობის ნორმალიზებას. წიწიბურა შეიცავს B და P ჯგუფების ვიტამინებს, იოდს, ფოსფორს, რკინას, კალიუმს და მაგნიუმს, რის გამოც დიეტოლოგები გვირჩევენ მის გამოყენებას მონოდიეტის დროს – რადგან სხეულმა არ განიცადოს ვიტამინებისა და მინერალების ნაკლებობა.

არსებობს წიწიბურას დიეტის ორი ტიპი: წონის სწრაფი დაკლებისა და გამწმენდი ეფექტის მიზნით.

წიწიბურას დიეტა წონის დაკლებისთვის 7-14 დღის განმავლობაში

აიღეთ წიწიბურათი სავსე ჭიქა, ჩაყარეთ ჯამში. დაასხით მას ორი ჭიქა მდუღარე წყალი და გააჩერეთ მთელი ღამის განმავლობაში. თქვენ არ დაგჭირდებათ მარცვლეულის მოხარშვა.

მიირთვით ასე მომზადებული წიწიბურა მარილის, სანელებლებისა და ზეთის გარეშე, როცა მოგშივდებათ. ბოლო კვება არის ძილამდე 4 საათით ადრე. ჭამის წინ უნდა დალიოთ 1% ცხიმიანობის მქონე ახალი კეფირი, ან მიირთვათ ის პირდაპირ წიწიბურასთან ერთად. ფერმენტირებული რძის პროდუქტის დღიური მაჩვენებელი ერთი ლიტრია.

დალიეთ სითხე შეუზღუდავი რაოდენობით, დიეტოლოგები გვირჩევენ მინიმუმ 2 ლიტრს დღეში. ეს შეიძლება იყოს მინერალური წყალი, მწვანე ან შავი ჩაი უშაქროდ და ლიმონით.

გაწმენდის დიეტა წიწიბურასთან ერთად 7 დღის განმავლობაში

მიირთვით მოხარშული წიწიბურა დღეში ორჯერ – საუზმეზე და ვახშმად. გარდა ამისა, შეგიძლიათ მას შეურიოთ უცხიმო ხაჭო ან იოგურტი, ასევე ძალიან მოუხდება მაგარი ყველის რამდენიმე ნაჭერი.

სადილი უნდა შედგებოდეს ახალი მწვანე ბოსტნეულისა და მოხარშული უცხიმო ხორცისგან. ლანჩსა და ვახშამს შორის შეგიძლიათ მიირთვათ ვაშლი ან დალიოთ უცხიმო იოგურტი.

საღამოს წიწიბურას ფაფას დაუმატეთ რამდენიმე წვეთი სოიოს სოუსი.

ნებისმიერ გრძელვადიან დიეტას თან ახლავს მულტივიტამინების მიღება და გამონაკლისი არც წიწიბურაა. კურსის დასრულებამდე, თანდათანობით გამოდით დიეტის რეჟიმიდან: საუზმეზე დაამატეთ მოხარშული კვერცხი, ლანჩზე წვნიანი და სადილისთვის მაინც წიწიბურა მიირთვით. შემდეგ დაიწყეთ თევზის, ქათმის და ხილის ჭამა. იკვებეთ სწორად – და იყავით მუდამ ჯანმრთელები!

გაუზიარეთ ეს სტატია თქვენს მეგობრებსაც!

0

ასევე დაგაინტერესებთ