რასაკვირველია, სკოლაში ყველას არ უადვილდებოდა მათემატიკა. ბევრს ჯერ კიდევ აინტერესებს, რატომ იყო საჭირო ყველა წესისა და ფორმულის სწავლა. მიუხედავად ამისა, პრობლემებისა და განტოლებების გადაჭრა სრულყოფილად ავითარებს ლოგიკურ აზროვნებას და აუმჯობესებს ანალიტიკურ უნარებს. ეს აუცილებელია ყოველდღიურ ცხოვრებაში. მაგრამ სკოლის დამთავრების შემდეგ, ამ სფეროში მიღებული ცოდნა ხშირად ქრება და დავიწყებას ეცემა. ამიტომ დღეს გეპატიჟებით საინტერესო მათემატიკური მაგალითების ამოხსნისთვის.
მათემატიკური მაგალითები ლოგიკური აზროვნების განვითარებისათვის
ყველა მათემატიკური მაგალითი, რომელიც ჩვენ მოვამზადეთ თქვენთვის, საკმაოდ მარტივია. თქვენ უბრალოდ უნდა დაფიქრდეთ და დაიმახსოვროთ სკოლის გაკვეთილები. ჩვენ დარწმუნებული ვართ, რომ თქვენ წარმატებას მიაღწევთ უპრობლემოდ. შეამოწმეთ საკუთარი თავი ახლავე!
მაგალითი 1
როგორც ხედავთ, მაგალითი საკმაოდ მარტივია. მაგრამ აქაც ადვილია დაბნეულობა, თუ არ გახსოვთ სკოლის სახელმძღვანელოდან მიღებული წესები. მნიშვნელოვანია არითმეტიკული მოქმედებების სწორი თანმიმდევრობა. შეეცადეთ დაიმახსოვროთ რა უნდა გაკეთდეს და რის შემდეგ. ეჭვგარეშეა, რომ მათემატიკის გაკვეთილებზე თქვენ გაიარეთ ასეთი ამოცანები.
მაგალითი 2
გამრავლება, გაყოფა, თან კუბში… არ ინერვიულოთ, ის შეიძლება რთულად მოგეჩვენოთ, ოღონდ მხოლოდ ერთი შეხედვით. მათემატიკის ამ მაგალითს აქვს საკმაოდ მარტივი ამოხსნა. სკოლის მოსწავლეები მარტივად პოულობენ პასუხს. დროა თქვენც გამოიყენოთ თქვენი ტვინი.
მაგალითი 3
დაუთმეთ დრო მორიგი მათემატიკური მაგალითის ამოხსნას. აქ თქვენ ნამდვილად ძალიან ფრთხილად უნდა იყოთ, რათა არ დაიკარგოთ ექვსეულში. არ გამოტოვოთ არც ერთი ნიშანი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენ მოგიწევთ თავიდან დაიწყოთ.
მაგალითი 4
ამ შემთხვევაში, თქვენ დაგჭირდებათ არა მხოლოდ სკოლის მათემატიკის ცოდნა, არამედ ლოგიკური აზროვნება. შესანიშნავი თავსატეხი მათთვის, ვისაც სურს შეამოწმოთ ტვინი. კარგად დაფიქრდით რა უნდა გააკეთოთ იმისათვის, რომ ეს განტოლება იყოს სწორი. თქვენ შეგიძლიათ მაგალითს დაამატოთ მათემატიკის ნებისმიერი ნიშანი.
მათემატიკური მაგალითების ამოხსნა
მაგალითი 1
ამ ამოცანის პასუხი იქნება 0. პირველი, ჩვენ ვასრულებთ პირველ გამრავლებას და გაყოფას ფრჩხილებში: 6 * 2 – 3 * (20/5). ჩვენ ვიღებთ შემდეგ მაგალითს: 12 – 3 * 4 = 12 – 12 = 0.
მაგალითი 2
არითმეტიკული ოპერაციების დიდი რაოდენობის მიუხედავად, პასუხი იქნება 1. და ხარისხიც კი არ იმოქმედებს ამაზე. უპირველეს ყოვლისა, თქვენ უნდა შეასრულოთ მოქმედებები ფრჩხილებში, დაწყებული გამრავლებით: 3 * 3 = 9. შემდეგ მოდის გაყოფა: 9/3 = 3. შემდეგ თავის მხრივ შეკრება და გამოკლება: 3 + 3 = 6; 6 – 3 = 3. ამის შემდეგ, ჩვენ ვყოფთ წილადს 3/3 = 1. ახლა ჩვენ გვჭირდება კუბი, მაგრამ ამას აზრიც კი არ აქვს, რადგან 1 არ შეიცვლება რაიმე ხარისხით.
მაგალითი 3
თუ თავიდანვე არ დაიბნევით, მაშინ მიხვდებით, რომ ეს მაგალითი მართლაც ძალიან მარტივია. ყველაფერი რაც თქვენ გჭირდებათ არის პირველი ექვსი ექვსზე გაამრავლოთ ოთხჯერ და შემდეგ გაყოთ მასზე სამჯერ. პასუხი, რომელსაც თქვენ ეძებდით, იქნება 36.
მაგალითი 4
ერთი შეხედვით ჩანს, რომ სამი ერთეული ვერ იძლევა 9-ს. მაგრამ რა მოხდება, თუ მაგალითს დავამატებთ კიდევ ნიშნებს და კუბურ ხარისხს? (1 + 1 + 1) ³ = 9. შესრულებულია!
ვიმედოვნებთ, რომ თქვენთვის საინტერესო აღმოჩნდა მათემატიკური მაგალითების ამოხსნა ჩვენთან ერთად. უდავოდ, ეს ძალზე სასარგებლოა გონებისთვის და აზროვნების განვითარებისთვის. იმის გამო, რომ ადამიანის ჯანმრთელობისთვის მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ კუნთების, არამედ ტვინის კარგ ფორმაში შენარჩუნება.
მაშ ასე, გვადევნეთ თვალი და დაელოდეთ ჩვენგან მეტ მაგალითებს. ეს ტესტები კი გაუზიარეთ თქვენს მეგობრებსაც!