“ვეძებ 70-დან 150კგ-მდე ქალბატონებს და ბატონებს” – წერს სოც. ქსელში კვების ექსპერტი მამუკა

by guramus

ფიტნეს ინსტრუქტორი და ნუტრიციოლოგიის რეზიდენტი მამუკა 11 ნამდვილ მეთოდს გვიზიარებს, რომელიც ჩვენი სხეულის ტრანსფორმაციაში დაგვეხმარება.

1. ცხარე საკმაზები, როგორებიცაა: წიწაკა, ნიორი და სხვა, აუმჯობესებს ნივთიერებათა ცვლას. ამიტომ კერძებს ნიორი, წიწაკა და ხახვი დიდი რაოდენობით მოაყარეთ.

2. ნურც მჟავე საკვებს დაივიწყებთ, რადგან ისინი სტრესისაგან გვიცავს, რადგან დიდი რაოდენობით მაგნიუმს შეიცავს.

3. ორგანიზმში რკინის ნაკლებობა ცხიმების გამოყოფას უშლის ხელს, ამიტომ ხშირად მიირთვით რკინით მდიდარი პროდუქტები: ვაშლი, თირკმელი, ღვიძლი.

4. მიირთვით რაც შეიძლება მეტი ცოცხალი ბოსტნეული. ისინი ნაკლებკალორიულია და კუჭის მოქმედებას უწყობს ხელს. კუჭის აქტიური მოქმედება კი ლამაზი სხეულის გარანტიაა.

5. ხილის უზმოდ ჭამას არ გირჩევთ. ისინი ფრუქტოზას შეიცავს და თავისთავად ბოსტნეულზე კალორიულია, განსაკუთრებით – ბანანი, ლეღვი და სხვა.

6. ნუ აკრძალავთ პურს და მაკარონს. ეს პროდუქტები საჭმლის მონელებას უწყობს ხელს, თუმცა არა დიდი რაოდენობით. ხილის წვენები

7. უარი თქვით ძლიერი, სპირტიანი სასმელების მიღებაზე. 100 გრ არაყი, კონიაკი ან კოქტეილი – შერეული 1/3 ვაშლის წვენთან – კალორიულობით ერთ სადილს უტოლდება.

8. ნუ გაგიტაცებთ ხილის წვენები – ისინი ბევრ შაქარს შეიცავს. უმჯობესია ვაშლის წვენისა და მინერალური წყლის ნარევი მიირთვათ.

9. ჭამამდე ნახევარი საათით ადრე დალიეთ ადუღებული წყალი, რომელშიც 1 ლიმონი შეგიძლიათ ჩაწუროთ.

10. ჩვეულებრივი ჩაი მცენარეულით შეცვალეთ, მაგალითად გვირილის, ასკილის ან პიტნის.

11. ერთი ფინჯანი უშაქრო ყავა – სადილის ბოლოს მშვენიერი დესერტია. კოფეინი ცხიმების დაშლას უწყობს ხელს.

მამუკა რაშოიანი წარმოშობით თბილისიდანაა და უკვე სამი წელია რაც იტალიაში ცხოვრობს. მან იტალიის ქართულ საემიგრაციო საზოგადოებას (და არა მარტო იტალიის) სხვა კუთხით გააცნო თავი.

მამუკა არის #ფიტნეს_ინსტრუქტორი,რომელიც 17 წელია ამ სფეროში მოღვაწეობს. ის ფლობს აგრეთვე#აღმოსავლურ_მედიცინას და აქვს 5წლიანი გამოცდილება.

დიახ #მამუკაა ადამიანი, რომელიც ეხმარება ასობით ქართველ ემიგრანტს (და არა მარტო ემიგრანტს) #სწორი_კვების საშუალებით მოიწესრიგონ ჯანმრთელობის პრობლემები, ჰქონდეთ ინდივიდუალური გრაფიკი სამუშაო რეჟიმთან შეთავსებით და რაც მთავარია იკვებონ ისე, რომ ორგანიზმი იყოს სრულ ჰარმონიაში.

მამუკას დევიზია: #სწორი_კვება ჯანმრთელობის, სილამაზისა და წონაში კლების შენარჩუნებისთვის.

მამუკასთან კონტაქტი შეგიძლიათ ფეისბუქის ან ვოთსაფის/ვაიბერის მეშვეობით.

ფეისბუქ პროფილის ლინკი 

ვოთსაფის/ვაიბერის ნომერი: +39 351 857 1719