ლამაზი საჯდომის საიდუმლო

by guramus

გახსოვდეს, რომ ადამიანი გამოიყურება ისე, როგორც იკვებება. თუ სხეულის ფორმაში შენარჩუნება გსურთ ჯანსაღად უნდა იკვებოთ. სწორ კვებასთან ერთდ ვარჯიშიც აუცილებელია.

სტატიაში მოცემული ინფორმაცია დაგემხარებათ საჯდომის ისეთი ფორმის მიღებაში, რომელზეც ყოველთვის ოცნებობდით.

ძირითადი ეტაპები

საჯდომის სასურველი ფორმის მიღებას ვარჯიშის გარეშე ვერ შეძლებთ. მიზნის მისაღწევად აუცილებელია ამ ორი ფაზის დაცვა:

  • სხეულის გამაჯანსაღებელი ვარჯიში
  • ვარჯიშის შემდეგ სწორი კვება

ვარჯიში შემდეგ საჯდომი კუნთები აღდგენის პროცესში არიან. ამ დროს ყველაზე მნიშვნელოვანი საკვების სწორად მიღება.

დაიმახსოვრეთ ეს მარტივი წესი: თუ წონაში მომატება გინდათ, მაშინ ბევრი უნდა ჭამოთ. თუ უბრალოდ საჯდომის გადიდება გსურთ, სწორად და თანმიმდევრულად უნდა იკვებოთ

აუცილებელია ყოველ დღე მიიღოთ ხილი, დღეში ერთხელ მაინც.

ქვემოთ მოცემულია საკვები პროდუქტები და ვარჯიშები, რომლებიც საჯდომის ფორმაში მოყვანაში დაგეხმარებათ

პროტეინები

ჩვენი რჩევა იქნება, ვარჯიშის შემდეგ პროტეინებით გაჯერებული წვენი მიიღოთ. ასევე, პროტეინების დიდი მოცულობაა თევზში, კვერცხში, ინდაურის ხორცში, პარკოსნებში, ხაჭოში, მჭლე ხორცში.

კარბოჰიდრატები

ჩაანაცვლეთ პური მაკარონით ან სხვა მარცვეულით. კარბოჰიდრატები ეხმარე კუნთებს გაზრდაში. კარბოჰიდრატებს შეიცავს ყავისფერი ბრინჯი, შვრია, ტკბილი კარტოფილი.

ცხიმები

გვაქვს ორი სახის ცხიმები: კარგი და ცუდი. უკანასკნელი იწვევს ჭარბ წონას, ხოლო კარგი ცხიმები  – ფორმაში შენარჩუნებას. კარგ ცხიმებს განეკუტვნება თევზის ქონი, ზეთისხილის ზეთი, ასევე აღნიშნული არის კაკალსა და მიწისთხილში.

ბოსტნეული

ყოველდღიურ რაციონში გაზარდეთ ბოსტნეულის პროცენტული წილი.

ვარჯიში

გახსოვდეთ, რომ ვარჯიშის გარეშე სასურველ შედგეს ვერ მიიღებთ. სასურველია გააკეთოთ შემდეგი სახის ვარჯიშები:

butom exercises gifs-ის სურათის შედეგი

butom exercises gifs-ის სურათის შედეგი

10. One-Leg Kick

ასევე დაგაინტერესებთ