100%-ით ნატურალური საშუალება კუჭის ზომის შესამცირებლად, შიმშილისა და ოპერაციის გარეშე

ჩვენი კუჭის შემცირება, პრაქტიკულად, შეუძლებელია ქირურგიული ჩარევის გარეშე. თუმცა, კვლევები აჩვენებს, რომ ჩვენი კუჭის მიერ საკვების გადამუშავების უნარი დაკავშირებულია კვების ჩვევებთან.

სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, კუჭის მიერ დანაყრების სიგნალის გაგზავნის უნარი არაა დაკავშირებული კუჭის ზომასთან.

როცა ჩვენ რაღაცას ვჭამთ, ნერვული რეცეპტორები კუჭის კედლებზე გზავნით სიგნალს ტვინისაკენ, რათა კუჭის კუნთები კონკრეტულ ზომამდე შეიკუმშოს. ამრიგად, რაც უფრო მეტია თქვენი კუჭის მოცულობა, მით უფრო მეტხანს აგვიანებს სიგნალი.

როდესაც საკვების გადამუშავების პროცესს, ჩვენი კუჭი უბრუნდება ნორმალურ ზომას და იწყებს სხვა ჰორმონის, გრელინის გამოყოფას. ეს ჰორმონი ატყობინებს ტვინს, რომ საკვები გვჭირდება და ჩვენ ვგრძნობთ შიმშილს.

კვლევების სვლის დროს დამტკიცდა, რომჩვენი კუჭი 20 წუთს ხარჯავს ტვინისთვის სიგნალის მიწოდებაში იმის შესახებ, რომ საკმარისი საკვები მიიღო, რადგანაც თუ სწრაფად ვჭამთ, ჩვენ კუჭში უფრო მეტ საკვებს ვატევთ, ვიდრე გვჭირდება.

კვების ჩვევებში რამდენიმე ცვლილების შეტანით, შეძლებთ კუჭის მოტყუებას და ტვინისთვის სიგნალის სწრაფად გაგზავნას.

ამიტომ, ჭამის დროს კონცენტრირდით მხოლოდ საკვებზე და დიდხანს დატკბით მისი გემოთი: არომატით, ტექსტურითა და ვიზუალით.

კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი საკითხი – შეარჩიეთ პროდუქტი მაღალი კვებითი ღირებულებით. მაგალითად, ხილი, ბოსტნეული, სრუმლარცვლოვანი ხორბალი, თხილი, თევზი და ხორცი.

ბოსტნეული ძალიან კარგი გადაწყვეტილებაა – იგი კუჭში ადგილს იჭერს, კალორიებს კი არ გვაძლევს, სხვა პროდუქტის მსგავსად.

ჯანსაღი საკვებისა და საკვების ნელი მოხმარებით არამხოლოდ კუჭის მოცულობას ამცირებს, არამედ აჩქარებს გახდომის პროცესს ჯანსაღი და ბუნებრივი საშუალებით.

Loading...

  კომენტარები