რა არის ინტერნეტ მარკეტინგი და ვის სჭირდება ის?

by Nika

ინტერნეტ მარკეტინგი არ წარმოადგენს ერთგვაროვან მიდგომას თქვენი პროდუქტის მიმართ ინტერესის გაზრდის საკითხისადმი. რადგან ინტერნეტი ქმნის უამრავ განსხვავებულ პლატფორმას ინტერნეტ მარკეტინგისათვის, ეს სფერო მოიცავს სხვადასხვა სპეციფიურ დისციპლინას. იგი თავის თავში აერთიანებს ყველაფერს იმეილიდან საძიები სისტემების ოპტიმიზაციამდე, ვებგვერდის დიზაინის ჩათვლით. ეს სია ვრცელია და მუდმივად მზარდ აუდიტორიაზეა გათვლილი.

ინტერნეტ მარკეტინგის კამპანია არ არის საჭირო, რომ იყოს სრულიად ყველაფრის მომცველი და სრულყოფილი. ყველა კამპანიას არ სჭირდება ოფიციალური იმეილი, ვირუსული ვიდეო, სოციალური ქსელის კომპონენტი და ა.შ მთავარია ამ ასპექტებს შორის სწორი ბალანსის პოვნა, რაც როგორც წესი გაძლევთ წარმატებული მარკეტინგული შედეგების მიღების უფრო დიდ შანსს.

მაგალითად ძლიერი ინტერნეტ მარკეტინგის კამპანია ახალი მუსიკალური ალბომის გასაპიარებლად შეიძლება მოიცავდეს ვებგვერდს ალბომის შესახებ, არტისტის მიერ დღიურ განახლებებს სოციალური ქსელების გვერდებზე და მუსიკალური კლიპის გამოქვეყნებას ისეთ პოპულარულ ვიდეო საიტებზე, როგორიც იუთუბია.

ინტერნეტი არის გავრცელებული და საყოველთაო არხი. მისი სწრაფი ზრდა მასთან აკავშირებს საზოგადოების თითქმის ყველა ასპექტს, რის ფონზეც აქტიურად ახდენს ძველი კომუნიკაციის მეთოდების წარმატებით ჩანაცვლებას. ეს ნიშნავს იმას, რომ ნებისმიერ ორგანიზაციას, იქნება ეს არასამთავრობო კომპანია, დიდი კორპორაცია თუ ინდივიდი ადამიანის ბიზნესი, აქვს საშუალება შეიქმნას მკაფიო და პოპულარული იმიჯი ონლაინში.

ერთ–ერთი ყველაზე უფრო პირვანდელი და მოწინავე კომპანია, რომელმაც მოახდინა ინტერნეტ მარკეტინგთან ადაპტაცია, კოკა–კოლა იყო. დღეს ამ საქვეყნოდ ცნობილ და მსუბუქი სასმელების მწარმოებელ კორპორაციას ერთ–ერთი ველაზე ძლიერი ონლაინ პორტფოლიო გააჩნია მსოფლიოში. 12 ათასზე მეტი ვებსაიტი გამისამართებთ კოკა–კოლას ვებგვერდზე, რაც თვითონ ინტერნეტ სამყაროს მართლაც სანიმუშო მაგალითს წარმოადგენს. ეს არის მარკეტინგის ღირებული წარმომადგენლის სახასიათო რამ, თავდაჯერებულობა, ხასიათი და პროფესიონალიზმი გაერთიანებული ერთ მარტივ დიზაინში.

კერძო კომპანიები იყენებენ ინტერნეტ მარკეტინგის ტექნიკებს ახალი მომხმარებლებისათვის საკუთარი პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის რაც შეიძლება მარტივად მისაწოდებლად. ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტი ვებგვერდია, რომელიც აუდიტორიას კომპანიისა და მისი პროდუქტების შესახებ აწვდის ინფორმაციას, თუმცა კორპორაციების უმრავლესობა ასევე ახდენს ისეთი ინტერაქტიული ელემენტების ინტეგრაციასაც, როგორიცაა სოციალური ქსელები და იმეილების გამავრცელებელი საიტები.

არაკომერციული კორპორაციები და პოლიტიკური პარტიები ინტერნეტ მარკეტინგს იყენებენ იმ თემების შესახებ ცნობადობის ასამაღლებლად, რომლებსაც ისინი თვლიან მნიშვნელოვნად და ასევე ინტერნეტ მარკეტინგის საშუალებით ახდენენ კომუნიკაციას მათ კამპანიებში მონაწილე ინდივიდუალებთან. ისინი ძლიერ უპირატესობას ანიჭებენ სოციალური ქსელების პლატფორმებს, რადგან ისინი უფრო მეტად პერსონალურია ვებსაიტებთან შედარებით და ადვილად გაზიარებადი, რაც ვირუსულ ეფექტს უფრო ზრდის.

ინდივიდუალები აღიქვავენ ინტერნენტს, როგორც ადვილ და მომგებიან გზას საკუთარი თავის, როგორც პროფესიონალების რეკლამისათვის. ინტერნეტ მარკეტინგისთვის საჭირო თანხა შედარებით უფრო მცირეა ვიდრე ტრადიციული მეთოდების გამოყენება და პოტენციურად ძალიან დიდ აუდიტორიაზე აქვს წვდომა.

ინტერნეტ მარკეტინგის ასპექტი ნებისმიერი სახის ბიზნესისათვის პოტენციურად საკმაოდ დიდი წარმატების მომტანი რამეა. სწორედ ამიტომ, საკმაოდ მომგებიან ნაბიჯს წარმოადგენს ისეთი პროფესიონალური კომპანიების დაქირავება, რომლებიც წარმართავენ თქვენ ინტერნეტ კამპანიებს და ონლაინ მარკეტინგის სფეროში თქვენს ბიზნესს შეუქმნიან სოლიდურ და პროფესიონალურად შესაფერის იმიჯს. ასეთი კომპანიების სიაში შედის მაგალითად 4media.ge, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს სოციალური მედიის მართვის, ბრენდინგის, ვებგვერდისა და გუგლის სარეკლამო სერვისებით გაპიარების სრულ პაკეტებს.

0

ასევე დაგაინტერესებთ