ერთ კვირიანი დიეტა, რომელიც დაგეხმარებათ 5-10 კილოგრამი ზედმეტი წონის მოშორებაში !

დღე 1 – კონცენტრაცია გააკეთეთ სასმელზე. მოიხმარეთ მხოლოდ თხევადი საკვები – იოგურტი, რძე წვენი, ჩაი წყალი, წვნიანი, კაკაო და ა.შ. არავითარ შემთხვევაში არ დაამატოთ შაქარი

დღე 2 – ყურადღება მიაქციეთ ბოსტნეულს. ნებისმიერი რაოდენობით მივირთვათ საყვარელი ბოსტნეული, მარილისა და ზეთის გარეშე. ყურადღება გაამახვილეთ კომბოსტოზე, რომელიც კარგად წვავს ცხიმს.

დღე 3
– ისევ და ისევ სასმელი. კვლავ იმეორებთ პირველი დღის განრიგს

დღე 4
– ნებისმიერი რაოდენობით მიირთვით ხილი, განსაკუთრებით ციტრუსი, რომელიც ცხმის დასაწვავად შესანიშნავი საშუალებაა!

დღე 5 – ცილა აუცილებელი ორგანიზმისთვის, ამიტომ მიირთვით ფრინველი კანის გარეშე, კვრცხი, უცხიმო ხაჭო, მოხარშული თევზი და ა.შ.

დღე 6
– სასმელი. კვლავ იგივე

დღე 7 –საუზმეზე საყვარელი ხილის სახეობა მიირთვით, ან ორ მოხარშულ კვერცხთან ერთად უშაქრო ჩაი. ლანჩზე წიწიბურა ან ბულიონი. სადილისთვის კი ბოსტნეულის სალათი ზეითუნის ზეთთან და მარილთან ერთად.

Loading...

  კომენტარები