ეს შაბათ–კვირის დიეტა 3 კილოს დაგაკლებინებთ მხოლოდ 2 დღეში

თქვენ იმდენ წონას არ იკლებთ, რამდენიც გსურთ რადგან საკმარისად კარგად არ ანაწილებთ დიეტას. ეს დიეტა სწორედ ამას გირჩევთ. მისი მიხედვით თქვენ შეგიძლიათ 3 კილომდე წონის დაკლება მთელი კვირის მაგივრად მხოლოდ შაბათ–კვირას თქვენი მენიუს კონტროლის წყალობით.

ეს შაბათ–კვირის დიეტა 3 კილოს დაგაკლებინებთ მხოლოდ 2 დღეში

სხვადასხვა დიეტებს შორის ხტუნვის მაგივრად და თვეების მანძილზე მოსაწყენი დიეტების, შეიქებისა და მსგავსი საკვებით დატანჯვის მაგივრად, თქვენ შეგიძლიათ მიირთვათ ნორმალურად მთელი კვირის განმავლობაში და მიმართოთ სპეციალურ დიეტას შაბათ–კვირის მანძილზე, რითაც თინეიჯერობის დროინდელ ტანს თავისუფლად დაიბრუნებთ.

ეს შაბათ–კვირის დიეტა 3 კილოს დაგაკლებინებთ მხოლოდ 2 დღეში

არ არის საჭირო შიმშილობის გამოცხადება, თქვენი თავისთვის სითხის ან საჭმლის პორციების მიღების აკრძალვა რათა თოჯინის მსგავსი ტანი გქონდეთ. თქვენ მხოლოდ გჭირდებათ მიირთვათ განსაზღვრული დოზით საჭმელი და შეარჩიოთ სწორი პროდუქტები, რომლებიც აუმჯობესებენ მონელების პროცესს და კალორიებს უფრო ადვილად წვავენ. ამის გაკეთება შაბათ–კვირას გჭირდებათ და სწორედ ესაა საკმარისი ამ გამოწვევის დასაძლევად.

შაბათი

ეს შაბათ–კვირის დიეტა 3 კილოს დაგაკლებინებთ მხოლოდ 2 დღეში

  • საუზმე: პურის სენდვიჩი 200 გრამი ყველით. ეს შეგიძლიათ თქვენს რეგულარულ ყავას ან ჩაის შეუხამოთ, მაგრამ უარი თქვით შაქარზე.
  • ლანჩი: მთლიანი მხიარული სალათი, რომელიც ამ ინგრედიენტებს შეიცავს: 1 აკოვადო, ნახევარი მოხარშული კარტოფილი, სუხარის რამდენიმე კუბი, სალათის გემრიელი დრესინგი, მაგალითად ლიმნის წვენისგან დამზადებული, მდოგვისა და წიწაკის შერევით.1 avocado
  • ვახშამი: სასურველ სანელებლებთან ერთად გაზქურაში შემწვარი 100 გრამი თევზი, დესერტისთვის 200 გრამი კეფირი ან დაბალკალორიული იოგურტი.
კვირა

ეს შაბათ–კვირის დიეტა 3 კილოს დაგაკლებინებთ მხოლოდ 2 დღეში

  • საუზმე: ერთი ჭიქა მწვანე ჩაი გამატკბილებლების გარეშე და 2 დიდი კრეკერი შაქრის გარეშე.
  • ლანჩი: შემწვარი სალათი: ორი კაცის დოზა ასეთია:
    2 დიდი მოხარშული კარტოფილი
  • ნახევარი ახალი კომბოსტო
  • 1 ჭიქა სიმინდი
  • ნახევარი კოვზი ზეითუნის ზეთი
  • ვახშამი: 100 გრამი ქათმის მკერდი, 1 მოხარშული კვერცხი, პამიდორი. დესერტისთვის 200 გრამი კეფირი ან დაბალკალორიული იოგურტი.

რათქმაუნდა თქვენ ვეღარ მიირთმევთ დიდ ბურგერს სერიალის ყურებისას შაბათ–კვირას განტვირთვის დროს, თუმცა როდესაც თქვენს გარეგნობაზე არაერტ კომპლიმენტს მიიღებთ ორშაბათ დილას, მიხვდებით რომ ეს ამად ღირდა. საუკეთესო ნაწილი კი ის არის, რომ ასეთი შაბათ–კვირის შემდეგ თქვენ შეგიძლიათ თქვენი რჩეული ძველებური ვახშამი მიირთვათ ორშაბთს.

  NOTEPAD.GE

  კომენტარები