“უძილობა მაწუხებდა, დაწოლიდან რამდენიმე საათი ვერ ვიძინებდი, საბოლოოდ გამოსავალი ამ სამ რეცეპტში ვნახე.”

by guramus

უძილობა თანამედროვე სამყაროს უცვლელი პრობლემაა. როგორ უნდა მოვიწესრიგოთ დღის და ღამის რეჟიმი?

გიზიარებთ რამდენიმე მარტივ რჩევას.

ნუში/ბანანი: თუ თქვენ გსურთ პრობლემას გემრიელი გადაწვეტა უპოვოთ, მაშინ ნუში ან ბანანი მიირთვით. ნუში მაგნიუმს შეიცავს, ხოლო ბანანი სერატონინითაა გაჯერებული.

რძე/ჩაი/ნაყენი: თუ თქვენ სასმელების მიმართ დადებიად ხართ განწყბილი და რძის პროდუქტებზეც არ ხართ ალერგიული, პრობლემა აღარ გქონიათ: რძე შეიცავს დიდი რაოდენობით კალციუმს. თუ შეათბობთ მას და მიირთმევთ, ძილი ნამდვილად გესტუმრებათ.

ბალახეულის ნაყინი მოგეხმარებათ დამშვიდებაში, სტრესისა და დაძაბულობის განეიტრალებაში. შეგიძლიათ მოამზადოთ გვირილის ჩაი, მიამატოთ თაფლი სასურველი რაოდენით ან მიირთვათ ჩვეულებრივი, შავი ჩაი ლიმონით.

გოგრის წვენი: გარდა იმის, რომ გოგრის წვენი უამრავი ვიტამინითაა გაჯერებული, ის გამოიყენება დიეტლოგების მიერ და ებრძვის ჭარბ წონას. ასე რომ, შეგიძლიათ თამამად მიირთვათ და არ იდარდოთ გასუქებზე. სურვილის შემთხვევაში დაატკბეთ ან მიამატეთ თაფლი. გოგრის წვენი ანეიტრალებს სტრესს და ხსნის დაძაბულობას.

ასევე დაგაინტერესებთ